Nog 6 uur... - Reisverslag uit Groessen, Nederland van Leanne Horst - WaarBenJij.nu Nog 6 uur... - Reisverslag uit Groessen, Nederland van Leanne Horst - WaarBenJij.nu

Nog 6 uur...

Door: Leanne

Blijf op de hoogte en volg Leanne

01 September 2014 | Nederland, Groessen

Vandaag is het eindelijk zo ver... Nog ongeveer 6 uur en ik zit zo'n 24 uur in de lucht om naar de andere kant van de wereld te vliegen! 15kg aan tassen is gepakt, van bijna iedereen is afscheid genomen en ook een last minute aangifte van mijn gejatte fiets is gedaan (donaties voor een nieuwe zijn welkom!:P). Komende drie maanden zijn mijn backpack en ik beste maatjes, al hoop ik dat daar ook heel wat nieuwe Australische 'mates' bij gaan komen! Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van alle wilde avonturen die ik Down Under ga beleven en al het moois wat ik ga zien. Ik hoop dat jullie het met veel plezier gaan lezen!

Liefs Leanne

ps. Ik hoop aan jullie grote vraag naar kangoeroes en koalaberen te kunnen voldoen!

  • 02 September 2014 - 19:52

    René Ter Horst:

    Lieve leanne , Welkom in Australie na deze lange vlucht. Alles is redelijk op tijd verlopen hebben we kunnen volgen via Internet . Als wij zo meteen gaan slapen om 24.00 uur ben jij net geland.
    We wensen je een hele mooie tijd daar Down Under, geniet ervan.

  • 03 September 2014 - 20:57

    Opa Ter Horst:

    Lieve Leanne, Je bent veilig geland na een vermoeiende reis. Ik kreeg van René een mailtje me teen "link" waarop ik de vliegreis kon volgen. Leuk is dat. Toen ik keek moest jij nog plm. 4,5 uur vliegen.
    Ben vandaag met hem naar de Notaris geweest, hebben bij Anouk gegeten. Kennelijk heb je nu niet zo'n leuk hostel, maar wel een aardige kamergenote.Hoop, nog veel van je te horen. Toevallig kreeg ik vandaag post vanuit Australië. Ik dacht eerst dat het van jou was. Dat zou supersnel zijn geweest. Het was echter van een sobat van ons Indië Bataljon.
    Geniet maar lekkeren tot een volgende keer. Liefs van Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leanne

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 5945

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 30 November 2014

Going down under

Landen bezocht: